Система аналізу медіа-контенту Semantrum
Semantrum — система для професійного аналізу медіа-контенту. Онлайн-сервіс для моніторингу традиційних та інтернет-ЗМІ Semantrum аналізує кілька тисяч джерел, та забезпечує автоматичну обробку публікацій (тональність, персони, бренди, гео, мова), а також збір аналітики (кодифікація публікацій, PR-метрики, експертні оцінки). Аналітичні дашборди з діаграмами, що оперативно оновлюються, графіками та віджетами, візуалізують результати моніторингу, а також дозволяють виявляти зв'язки й залежності між об'єктами моніторингу.
Професійний аналіз медіа-контенту
- Онлайн-сервіс для моніторингу традиційних та інтернет-ЗМІ
- Автоматична обробка публікацій: тональність, персони, бренди, гео, мова
- Аналітика: кодифікація публікацій, PR-метрики, експертні оцінки
- Аналітичні дашборди з оновлюваними діаграмами, графіками, віджетами
- Зв'язки та залежності між об'єктами моніторингу
- Експорт даних в різних форматах, e-mail розсилки з гнучкими настройками
- Використовуються технології обробки великих масивів даних (Big Data)
Джерела моніторингу
- Більш ніж 30 телеканалів та радіостанцій
- Більш ніж 400 друкованих ЗМІ
- Більш ніж 12000 інтернет-ЗМІ
- Соцмережі: Facebook, Twitter і & nbsp;т.п.
Кому необхідний Semantrum
- Державним установам
Структура установи у вигляді інтерактивного дерева, в якому представлені керівники усіх підрозділів з досьє. Новини, відгуки, коментарі про роботу держустанови з аналізом тональності.
- Політичним партіям
Моніторинг та аналіз повідомлень у всіх типах ЗМІ та соцмережах. Відгуки, коментарі про діяльність партії, її керівників та ключових членів з аналізом тональності висловлювань. Інтерактивні схеми, де виявлено зв'язок між політиками, компаніями, брендами.
- Компаніям
Відгуки, новини, коментарі про компанію, її товари та послуги, засновників і топ-менеджерів. Архів та оперативна інформація про заяви, дії, події, пов'язані з компанією. Індекс лояльності ЗМІ та медіа-холдингів до компанії.
- Публічним персонам
Моніторинг і аналіз публікацій та сюжетів у всіх типах ЗМІ і соцмережах про дії, заяви, події навколо персони і пов'язаних з нею компаній, брендів, інших персон. Відгуки про персону й аналіз тональності висловлювань.
- Брендам
Структуровані стрічки новин, коментарів, відгуків про бренди і товари з аналізом тональності. Архів та оперативна інформація про заяви, дії, події, пов'язані з брендом. Індекс лояльності ЗМІ та медіа-холдингів до бренду.
- Громадським організаціям
Моніторинг і аналіз повідомлень у всіх типах ЗМІ і соцмережах в розрізі економічних, вікових, гендерних, регіональних, релігійних, професійних, соціальних та ін. питань. Інтерактивні звіти про кількість і тональність публікацій з урахуванням регіонів і типів джерел.
- Посольствам і міжнародним організаціям
Новини, відгуки, коментарі про події в Україні, які мають вплив на міжнародні процеси. Що пишуть і говорять про Україну в інших країнах. Аналіз тональності висловлювань. Інтерактивні схеми, на яких показано зв'язок між політиками, компаніями, брендами.
- PR-агентствам
Медіа-аналіз повідомлень у всіх типах ЗМІ. Тональність повідомлень. PR-метрики. Динаміка даних, порівняння. Інтерактивні, оновлювані в реальному часі графіки, діаграми, дашборди.
- Журналістам
Інформація про медійних персон, бренди, компанії, партії у вигляді досьє, структурованих стрічок повідомлень з фільтрами, медіа-рейтингів, дашбордів, схем залежності між усіма об'єктами. Інтерактивні інструменти для роботи з інформацією, пошук і архів за 20 років.